18 czerwca 2018

Rusza kolejna wspólna akcja BILSTEIN i MaXserwis

Mobilny tester zawieszenia to unikalna inicjatywa marki BILSTEIN prowadzona na całym świecie. Bez względu na kontynent czy kraj zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kierowców.

  1. 19 czerwca 2018 – MKM AUTO SERWIS KAROL MIKOŁAJCZYK 62-069 Polędzie, ul. Nowa 47
  2. 21 czerwca 2018 – AUTO-CZĘŚCI MICHAŁ PEŁKA, Dworcowa 5, Lubicz Dolny (+ akcja bezpłatnego sprawdzania stanu pojazdów MaXserwis)
  3. 26 czerwca 2018 – MOTAR SP.Z O.O aleja Wolności 14, Dąbrowa Tarnowska,
  4. 27 czerwca 2018 – MERCEDES AUTOCENTRUM ADRIAN BERNAT SPÓŁKA KOMANDYTOWA 26-004, Bieliny Makoszyn 113E (+ akcja MaXserwis)
  5. 28 czerwca 2018 – CAR FACTORY KAROLINA GRUSZCZYŃSKA, Graniczna 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Polska

Ważny sprawdzian przyczepności kół do drogi.

  • Stan techniczny amortyzatorów ma niebagatelny wpływ na zachowanie samochodu zarówno podczas codziennej jazdy, jak i wykonania gwałtownych manewrów na drodze
  • Po raz kolejny ich bezpłatną kontrolę, jeszcze przed wyjazdem na wakacje, zapewnia polskim kierowcom mobilny tester zawieszenia BILSTEIN

Akcja BILSTEIN w ubiegłych latach

Biorąc pod uwagę średni wiek parku samochodów osobowych w Polsce, który według różnych źródeł wynosi 12-15 lat, przyczyn części wypadków drogowych można upatrywać w ich stanie technicznym. Malejąca wartość rynkowa pojazdu zniechęca ich właścicieli do regularnych przeglądów i napraw powyżej niezbędnego minimum. Wyniki jakie dostarczyła akcja BILSTEIN w dwóch ubiegłych latach testów są jednak pozytywnym zaskoczeniem. Okazało się, że na półtora tysiąca skontrolowanych samochodów, aż 90 procent miało amortyzatory w stanie niezagrażającym bezpieczeństwu na drodze!

Zbliża się wspólna akcja Bilstein i MaXserwis

Akcja BILSTEIN do badań wykorzystuje mobilny tester zawieszenia. Na jego platformie kontrolowana jest przyczepność lewego i prawego koła na tej samej osi. Różnica poniżej 15 procent uznawana jest za wynik bardzo dobry, zaś do 30 procent to poziom akceptowalny. Tej samej wartości nie może przekroczyć różnica pomiędzy przednią i tylną osią po tej samej stronie samochodu.

Przekroczenie tych granic kwalifikuje amortyzatory do wymiany. Warto podkreślić, że każdy kierowca otrzymywał wydruk ze szczegółowymi wynikami, a mechanicy z warsztatów, na których terenie prowadzone były badania, zgodnie przyznają, że samochody te powróciły do nich w celu wykonania zalecanych napraw.

Aktualności , , ,