Odświeżona Toyota GT86 już wkrótce!

18.11.2016

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Paryżu, europejska publiczność mogła po raz pierwszy zapoznać się z udoskonaleniami w odświeżonym coupé GT86 na 2017 rok. GT86 to samochód pełen pasji, który powstał po to, żeby dawać ogromną radość z jazdy.

Nowa wersja jeszcze lepiej spełnia swoje zadanie dzięki sztywniejszemu nadwoziu, poprawionemu zawieszeniu i bardziej aerodynamicznej karoserii. Toyota GT86 to lekkie, dynamiczne coupé z silnikiem umieszczonym z przodu i tylnym napędem. Jego twórcy inspirowali się bogatymi tradycjami Toyoty w dziedzinie konstrukcji samochodów sportowych. W GT86 na 2017 rok wprowadzono kilka istotnych zmian, dzięki którym osiągi sportowej Toyoty stają się jeszcze bardziej spektakularne. Auto zyskało także nowocześniejszą stylistykę, jeszcze lepszą jakość i bogatsze wyposażenie.

Większa dynamika – lepsza sterowność, stabilność i komfort jazdy, takie cele przyświecały projektantom modyfikacji w GT86. Efektem prowadzonych prac było uzyskanie większej stabilności, poprawa szybkości reakcji i lepszy komfort jazdy dzięki usztywnieniu nadwozia, wprowadzeniu zmodyfikowanych elementów zawieszenia i optymalizacji własności aerodynamicznych. W tylnej części nadwozia wzrost sztywności uzyskano poprzez dodatkowe zgrzewanie punktowe przy słupkach oraz zwiększenie grubości niektórych elementów tylnego panelu i wsporników. Poprawę stabilności i komfortu jazdy udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu nowych sprężyn zawieszenia i odpowiednio dostrojonych amortyzatorów marki Showa. Klienci, którzy preferują bardziej sportową jazdę, będą mogli skorzystać z opcji zainstalowania amortyzatorów Sachs (pakiet Sport).

Zmiany aerodynamiki obejmują niższy przód pojazdu, modyfikacje przedniego i tylnego zderzaka oraz dodanie z przodu i po bokach karoserii opływowych elementów w celu zoptymalizowania przepływu powietrza. Auto napędza kompaktowy, umieszczony z przodu pojazdu silnik wolnossący 2.0 o mocy 200 KM typu bokser z przeciwsobnym układem cylindrów w płaszczyźnie poziomej. 6-biegowa przekładnia manualna lub automatyczna skrzynia biegów ECT przenosi napęd na tylną oś.

Nie zapomniano też o wnętrzu auta. Nowa trójramienna kierownica o średnicy 362 mm jest najmniejszą kierownicą, jaką do tej pory zamontowano w produkcyjnym modelu Toyoty. Zaprojektowano ją w taki sposób, by zagwarantować kierowcy możliwie najwygodniejszy chwyt i przyjemność z prowadzenia. Pośrodku znajduje się posrebrzane logo modelu 86, a w wykończeniu powierzchni zastosowano efekt skrawanego metalu. Na kierownicy znajdują się dodatkowe kontrolki do sterowania nowym systemem audio i wielofunkcyjnym wyświetlaczem TFT o przekątnej 4,2 cala. Wyświetlacz TFT znajduje się na zmodyfikowanej tablicy rozdzielczej z trzema zegarami. Na ekranie można sprawdzić informacje o zużyciu paliwa i przejechanej trasie, a także dane związane ze sportową jazdą, np. monitor przeciążenia, wykresy mocy i momentu obrotowego oraz stoper. Obrotomierz zmodyfikowano w taki sposób, że wartość 7000 obr./min, przy której auto osiąga największą moc, znajduje się na górze wskaźnika.

GT86 jest samochodem dla prawdziwych miłośników ostrej jazdy – świadczy o tym choćby nowy, przełączany tryb TRACK, w którym można określić stopień elektronicznej kontroli stabilności toru jazdy i przyczepności; dostępna jest także opcja całkowitego wyłączenia kontroli.

Zależnie od typu zastosowanej przekładni, auto osiąga prędkość maksymalną 226 lub 210 km/h, a pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 7,6 sekundy (8,2 s. ze skrzynia automatyczną).

Aktualności

17.10.2019

Kolejny sezon akcji bezpłatnego sprawdzania stanu samochodów za nami!

Podsumowanie akcji sprawdzania stanu zawieszenia z MaXserwis i Bilstein
Więcej
17.06.2019

Bezpłatnie sprawdzamy stan Waszych samochodów – sezon 2019

Podsumowanie Majowej akcji MaXserwis i Bilstein
Więcej

Zobacz także:


Opony letnie

Stan ogumieni po zimie – kontrola bieżnika Przed wymianą opon na letnie, warto sprawdzić w […]
Więcej

Przegląd klimatyzacji

Coroczna gorączka Co roku po kilku cieplejszych dniach przed warsztatami świadczącymi usługę naprawy lub obsługi […]
Więcej

Czy warto wykonać przegląd auta po zimie?

Czynniki pogodowe Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że w okresie zimowym wiele podzespołów w […]
Więcej

Dostawcy

Dołącz do sieci MaXserwis

Warsztaty samochodowe MaXserwis działają jako indywidualne jednostki prawne i finansowe. Każdy serwis samochodowy, który dołączy do sieci MaXserwis może liczyć na wsparcie wielu specjalistów, cykliczne szkolenia, wsparcie działań marketingowych i wiele innych.

 

Formularz Współpraca z MaXserwisem

Aktualności

17.10.2019

Kolejny sezon akcji bezpłatnego sprawdzania stanu samochodów za nami!

Podsumowanie akcji sprawdzania stanu zawieszenia z MaXserwis i Bilstein
Więcej
17.06.2019

Bezpłatnie sprawdzamy stan Waszych samochodów – sezon 2019

Podsumowanie Majowej akcji MaXserwis i Bilstein
Więcej
21.05.2019

Coroczna akcja MaXserwis i Bilstein znowu ruszyła!

Po raz kolejny BILSTEIN udostępni polskim kierowcom mobilny tester zawieszenia.
Więcej

Aplikacja mobilna MaXserwis

Aplikacja przeznaczona na urządzenia mobilne pracujące w systemie Android oraz iOS.

Użytkownicy naszej aplikacji mają możliwość prowadzenia elektronicznej książeczki serwisowej swojego pojazdu, zawierającej historię napraw wykonywanych w warsztatach sieci MaXserwis, dostępnej także z poziomu komputera wyposażonego w system operacyjny Windows.

Dalsze najważniejsze funkcje aplikacji to:

  • wyszukiwarka warsztatów współpracująca z lokalizacją w systemie GPS,
  • moduł umawiania wizyty w warsztacie zrzeszonym w sieci MaXserwis,
  • funkcja przypomnień o kończącej się ważności badania technicznego i ubezpieczenia w każdym z dodanych przez użytkownika pojazdów,
  • statystyka wprowadzonych wydatków związanych z eksploatacją pojazdu oraz wydatków paliwowych.

Dlaczego warto korzystać z naszej oferty?

Każdy właściciel pojazdu mechanicznego przyzna, że warsztat samochodowy powinien być dobrze wyposażony. Autoserwis, który będzie mógł działać pod szyldem MaXserwis, musi mieć na stanie nowoczesne wyposażenie warsztatowe i sprzęt diagnostyczny, m.in. licencjonowany tester diagnostyczny. Diagnostyka samochodowanajczęściej nie może obyć się bez odpowiedniego sprzętu. Odpowiednie wyposażenie sprawia, że warsztaty działające pod szyldem MaXserwis są w stanie m.in.:

  • naprawić układ hamulcowy i układ wydechowy,
  • wykonać odgrzybianie klimatyzacji,
  • przeprowadzić nabijanie klimatyzacji,
  • rozwiązać problem Diesel.

Wszystkim właścicielom warsztatów zainteresowanych współpracą z nami gwarantujemy niezbędną pomoc, w tym także dostęp do wiedzy ekspertów i liczne szkolenia. Współpraca z nami po prostu się opłaca – jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem biznesu z nami, zadzwoń lub napisz.