To już druga odsłona kampanii telewizyjnej sieci warsztatów MaXserwis w tym roku. Po emisji świątecznej, postanowiliśmy powtórzyć emisję spotu, tym razem przy współudziale Mahle.
Kampania została zaplanowana w dniach 24.04-06.05.2021 r. i będzie wyświetlana w dwóch stacjach: TVN Turbo i TVN Style. Oczywiście jak zawsze kierowaliśmy się doborem stacji i godzin emisji pod kątem odbiorców spotu reklamowego – stąd także wybraliśmy godziny popołudniowe i wieczorne. Jesteśmy przekonani, że wybrany okres emisji, będący czasem wiosennych przeglądów, a także planów na majowe wyjazdy – małe i duże, będzie doskonałym terminem, by podnieść świadomości marki MaXserwis jako Najlepszego Wśród Warsztatów.
Jesteśmy przekonani, że wybrany okres emisji, będący czasem wiosennych przeglądów, a także planów na majowe wyjazdy – małe i duże, będzie doskonałym terminem, by podnieść świadomości marki MaXserwis jako Najlepszego Wśród Warsztatów.
Ilość warsztatów zrzeszonych w sieci to już prawie 350 w całym kraju, a potencjalnych kandydatów nie brakuje. Warunki przynależności do sieci MaXserwis oraz prowadzone działania reklamowe są nie tylko korzystne dla warsztatów, ale także przynoszą wymierne efekty w komunikacji z klientem detalicznym.