Zwieńczeniem intensywnego pierwszego tygodnia lipca była, zorganizowana przez biuro sieci MaXserwis, wspólnie z firmą Bilstein, akcja kompleksowego sprawdzania stanu pojazdów klientów warsztatu AUTO SERWIS ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA TOMASZ NOWAK – uczestnika sieci MaXserwis.
W piątkowy poranek, już niemal od świtu, przed serwisem Pana Tomasza Nowaka rozpoczęły się intensywne przygotowania do skutecznego przeprowadzenia naszej akcji – koledzy z Bilsteina, przy wsparciu mechaników z warsztatu, przygotowywali stanowisko kontroli stanu amortyzatorów, zaś pracownicy biura sieci MaXserwis, wspólnie z właścicielem serwisu, szykowali narzędzia i urządzenia, niezbędne do wykonywania dalszych czynności sprawdzających stan innych podzespołów badanych pojazdów.
Nie było jeszcze nawet dziewiątej, kiedy pierwsze samochody zaczęły ustawiać się w kolejce. Pracowaliśmy cały dzień bez wytchnienia, testując amortyzatory, płyn hamulcowy, sprawność akumulatorów czy kontrolując stan elektroniki. Przy takiej ilości pracy, późne popołudnie, zwiastujące zakończenie naszej pracy, nadeszło nadspodziewanie szybko, a kilkadziesiąt sprawdzonych w czasie akcji pojazdów wyraźnie świadczyło o tym, że piątek był znakomitym podsumowaniem tego pracowitego tygodnia.